W dniu 11 maja 2012 r. w siedzibie Stowarzyszenia Terranova odbyło się posiedzenie Zarządu, w którym brało udział 5 członków zarządu w tym:
Ryszard Kuflewicz – telefonicznie
Elżbieta Kusińska – Leontiew – osobiście
Magdalena Sztuka – Wiśniewska – telefonicznie
Agnieszka Kublik – osobiście
Małgorzata Nowak – osobiście
Zarząd rozpatrzył następujące kwestie:
- Przyjął do wiadomości postanowienia Komisji Rewizyjnej nt. konieczności przeprowadzenia walnego wyborczego zebrania członków Stowarzyszenia Terranova w 2012, ustalił jego termin i miejsce oraz postanowił o rezygnacji z przeprowadzania zebrań w dwóch odrębnych terminach tj. najpierw sprawozdawczego a potem wyborczego, aby nie obciążać członków dwukrotnym przyjeżdżaniem na zebrania w krótkim terminie. Podjęto więc decyzję o nie organizowaniu w dniu 19 maja zebrania sprawozdawczego natomiast o wyznaczeniu terminu Walnego sprawozdawczo – wyborczego na dzień 16 czerwca br. W tej sprawie podjęto uchwałę zarządu nr z8/2012.
- Przeprowadzono dyskusja nt. postępowania z osobami które nie zapłaciły składki członkowskiej za rok. 2011 i wcześniejsze – przejrzano korespondencji z ww. W związku z tym przyjęto uchwałę nr z9/2012 oraz zobowiązano sekretarza do wysłania osobom skreślonym stosownego pisma drogą mailową najpóźniej do dnia 13 maja br. aby mieli czas na ww. złożenie odwołania do najbliższego Walnego Zgromadzenia.
- Odbyła się dyskusja nad rozliczeniem finansowym za 2011 r., postanowiono o wysłaniu go do Komisji Rewizyjnej i poproszeniu by Komisja wyznaczyła datę otrzymania przesłania zarządowi uwag i pytań aby można było je uzupełnić do dnia walnego.
- Przyjęliśmy rezygnację A. Palus-Wróblewskiej z prowadzenia sekcji pomocy (adopcji) i posłuszeństwa (przesłała je drogą mailową). W tych sprawach zostały podjęte uchwały z10/2012 i z11/2012.
- Z powodu rezygnacji Agnieszki Palus – Wróblewskiej i skreśleniu Joasi Dłubały mamy wakaty na stanowiskach kierowników sekcji adopcji, PT, gospodarczej. Ogłosimy na portalu informację o poszukiwaniu chętnych do prowadzenia tych sekcji. Obecnie prowadzeniem sklepiku zajmie się Agnieszka Kublik (realizacja zamówień, prowadzenie magazynu, wystawianie rachunków itp.)
- Przyjęto od organizatorów program warsztatów w Okoninach Nadjeziornych ale ponieważ regulaminowy termin przekazania tego dokumentu upływa na 2 miesiące przed datą rozpoczęcia warsztatów a więc 10 czerwca, postanowiono, że zarząd spotka się przed tą datą i wtedy wyznaczy termin głosowania nt. ww. dokumentem oraz przyjęciem stosownych uchwał niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów.
- Z satysfakcją zapoznano się z informacją dot. przyjęcia zmian do projektu ustawy o psach ratowniczych przesłanych do MSW przez zarząd Stowarzyszenia, postanowiono o poinformowaniu o tym fakcie członków poprzez umieszczenie informacji na portalu www.nowofundland.pl.
Dodaj komentarz