Zebranie Programowe Stowarzyszenia Terranova – 15-10-2011

wpis w: Protokoły | 0

STLogo
Protokół z Programowego Zebrania Stowarzyszenia „Terranova” 
odbytego w dniu 15 października 2011 roku odbytego
w miejscowości Zielonki-Parcela

pdf– protokół

Członkowie obecni na Zgromadzeniu:

  1. Aleksandra Klimowicz-Tutak,
  2. Agnieszka Kublik,
  3. Elżbieta Kusińska-Leontiew,
  4. Paweł Leontiew,
  5. Małgorzata Nowak,
  6. Marcin Słomka,
  7. Anna Strączyńska,
  8. Magdalena Smigla-Żywocka,
  9. Zygmunt Śmigla-Żywocka,
  10. Marek Tutak,
  11. Magdalena Walczyńska,
  12. Marta Walczyńska,
  13. Agnieszka Palus-Wróblewska,
  14. Krzysztof Zalewski,
  15. Beata Kemesies – przez pełnomocnika Magdalenę Śmigla-Żywocką,
  16. Marcin Strączyński – poprzez pełnomocnika Annę Strączyńska.

Pełnomocnictwa stanowią załączniki do niniejszego protokołu.

Pierwszy termin Zgromadzenia zwołano na godz. 12.00.

  1. Wiceprezes Elżbieta Kusińska-Leontiew zaproponowała jako przewodniczącego zebrania Agnieszkę Kublik i jako protokolanta Annę Strączyńska. Członkowie zaaprobowali propozycję.
  2. Przewodnicząca przedstawiła program Zgromadzenia – stanowi on załącznik
    do protokołu.
  3. Przedstawienie planu zebrania.
  4. Finanse – stan członków: 62 osoby, składki: mamy 3.442 zł, do ściągnięcia zostało około 1.152 zł, ubyło nam 2 członków: Karol Bilewicz i Katarzyna Stawska, trzeba wysłać list pocztą i mailem z przypomnieniem o składach – odpowiedzialna za to jest Małgorzata Nowak. Stan konta na dzień dzisiejszy 11.429 zł, z tego 1.814 zł do zapłaty za księgowość. Zatrzymujemy około 2.000 zł jako rezerwę na księgowość. Za cały rok zaległości i składki powinno być 4.500 zł (zaległości to około 1.100 zł). Wolna kwota do dyspozycji to około 3.000 zł.
  5. Sklepik:
    – prowadząca sklepik: Joanna Dłubała,
    – propozycja, by omówić to na odrębnym spotkaniu, które ma odbyć się do 31 października, w obecności: Małgorzata Nowak, Agnieszka Palus-Wróblewska, Agnieszka Kublik, Joanna Dłubała, do końca listopada na portalu pojawi się propozycja co można zakupić i do kiedy składać zamówienia, na forum pojawi się informacja o sklepiku i poszukiwaniu ciekawych produktów,- propozycje: długopisy, taśma do ręczników, ręczniki, zabawki, nalepki na
    samochód, talerzyk, miseczka, dzbanuszek, szklanki, breloczek do kluczy,
    podkładki pod kubki.
  6. Portal:
    – sekcja dogo: nic się nie dzieje, brak jest informacji który pies ma certyfikat i do jakiego terminu, Danuta Rozwadowska,
    – pozostałe sekcje są na bieżąco,
    – lista członków – ma być dostępna tylko dla zalogowanych członków, dane:
    telefon, mail, miejscowość,
    – deklaracja: konieczne jest sprawdzenie brzmienia,
    – ustalenie czy istnieje konieczność zamykania tematów na forum
    – obserwować forum i jeśli pojawi się temat np. przepisów pracy wodnej, to
    powinien on zostać zamknięty i przeniesiony do forum stowarzyszenia,
    – tematy dotyczące stowarzyszenia powinny być na forum stowarzyszenia,
    – założenie profilu na facebooku, informacje przenosi z portalu do facebooku
    Krzysztof Zalewski,
  7. Krótka przerwa.
  8. Ciąg dalszy spraw związanych z forum:
    – allegro przedświątecznie, zdjęcie do 200 KB, informacja na forum do połowy
    listopada,
    – konieczność wpisywania imprez w kalendarz, informacja musi pojawiać się
    możliwie wcześnie i wpisywać ją będzie Marcin Słomka na podstawie maila,
  9. Raport za 2011 rok – zimowisko: nie odbyło się, majówka: certyfikacja – zakończyła się na plus finansowo i 15 na 18 psów uzyskało certyfikaty, obóz: certyfikacja: 19 na 23 psy uzyskało certyfikaty, treningi: pracy wodnej – 4 spotkania w Pruszkowie, posłuszeństwa: Warszawa – 8 spotkań średnio po 10 psów, Olsztyn, Dąbrowa Górnicza, Hel, Lubię Lubiecz, wzięliśmy udział w certyfikacji według Psich Ratowników – 2 psy. Będzie Lubię Lubiecz II i
    zamknięcie sezonu oraz szkolenia PT w Warszawie.
  10. Plany na 2012:
    – zimowisko – podłączamy się do WOPR-u, Murzasihle, 4-5 dni od czwartku
    do niedzieli w terminie pomiędzy 30 stycznia a 14 lutego 2012 roku,
    – majówka – Andrzej Bełżyński i Ania Zapart – w okolicach 29 kwietnia – 6
    maja 2012 r. nad morzem,
    – czerwcówka – z uwagi na euro odbędzie się w maju,
    – obóz – połączony z certyfikacją, prawdopodobnym sędzią będzie Monika
    Akesson. Ośrodek Zacisze w Borach Tucholskich 11-19 sierpnia. 2012 r.
    domki z kuchnią i bez kuchni, od 87 do 113 zł z pełnym wyżywieniem za
    osobę, organizatorzy: Małgorzata Nowak, Aleksandra Klimowicz-Tutak i Marek
    Tutak, zapasowi sędziowie: Erie Plunier, Marie Claude Cresson-Tahon, Koen
    Vanlanduyt, Rita Breesch. Chcielibyśmy, żeby sędzia był na obozie jak
    najdłużej, obowiązkowo szkolenie z pierwszej pomocy,
    – 2 certyfikacja – nie organizujemy,
    – weekendowe wyjazdy: kilka 4-5 w różnych terminach: Lubiecz, maj-sierpień
    – odpłatnie, prosimy o ustalenie kwoty jaka byłaby konieczna jako opłata,
  11. Współpraca z innymi organizacjami:
    – chęć wzięcia udziału w Brevecie w Belgii (pomiędzy 10 a 15 sierpnia) i we
    Francji (są często organizowane – kalendarz imprez od Erica Pluniera –
    Agnieszka Kublik) – znalezienie środków na wyjazd,
    – znalezienie osoby, która znajdzie i rozliczy dotacje z dowolnego źródła, też z
    UE, ogłoszenie na portalu o poszukiwaniu tej osoby,
    – Klub Nowofundlanda, popiera pracę nad przepisami dot. pracy wodnej, ale
    nieoficjalnie, jesteśmy zainteresowani organizacją certyfikacji w 2013 r. po
    klubówce,
    – WOPR – kalendarz imprez z Dąbrowy Górniczej, zimowisko, musimy
    otrzymać kalendarz imprez od Beaty Kemesies z Olsztyna (od Sławomira
    Gicewicza), Pruszków – współpraca, akcje jednorazowe,
    – Psi Ratownicy – wypowiedzi wszystkich odnośnie chęci lub nie współpracy,
    odkładamy to na Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia i zrobimy referendum,
    w razie chęci współpracy zostanie wyznaczona grupa – komisja do kontaktów
    z nimi, Zarząd może zawsze wcześniej podjąć decyzję na tak,
  12. Wolne wnioski:
    – Jerzy Stawski – kontakt telefoniczny, wspiera nas i będzie pomagał w przepisach,
    – treningi PT w Warszawie – 05 listopada 2011 r., co druga niedziela, godz. 11.00,
    – zamknięcie sezonu w knajpie, 26 listopada, organizator: Agnieszka Kublik,
    – kalendarz – Marek Tutak przedstawia warunki wydruku, konieczność wysłania maila z zamówieniem ile sztuk kto zamawia i od razu wpłata, cena 35 zł,
    – kalendarz imprez do innych organizacji – Małgorzata Nowak wyśle kalendarz
    do innych organizacji,
    – co zachęca, co zniechęca,
    – przepisy pracy wodnej – przyjmujemy wszystkie uwagi na maila, mail do Elżbiety Kusińskiej-Leontiew do dnia 31 października 2011 r., do końca roku odbędzie się zebranie dyskusyjne nad przepisami,
    – rozpakowanie przyczepy i inwentaryzacja, 05 listopada po PT,
    – zakupy – akumulatory, ładowarki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *