Protokół z Programowego Zebrania Stowarzyszenia „Terranova”
odbytego w dniu 15 października 2011 roku odbytego
w miejscowości Zielonki-Parcela
– protokół
Członkowie obecni na Zgromadzeniu:
- Aleksandra Klimowicz-Tutak,
- Agnieszka Kublik,
- Elżbieta Kusińska-Leontiew,
- Paweł Leontiew,
- Małgorzata Nowak,
- Marcin Słomka,
- Anna Strączyńska,
- Magdalena Smigla-Żywocka,
- Zygmunt Śmigla-Żywocka,
- Marek Tutak,
- Magdalena Walczyńska,
- Marta Walczyńska,
- Agnieszka Palus-Wróblewska,
- Krzysztof Zalewski,
- Beata Kemesies – przez pełnomocnika Magdalenę Śmigla-Żywocką,
- Marcin Strączyński – poprzez pełnomocnika Annę Strączyńska.
Pełnomocnictwa stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Pierwszy termin Zgromadzenia zwołano na godz. 12.00.
- Wiceprezes Elżbieta Kusińska-Leontiew zaproponowała jako przewodniczącego zebrania Agnieszkę Kublik i jako protokolanta Annę Strączyńska. Członkowie zaaprobowali propozycję.
- Przewodnicząca przedstawiła program Zgromadzenia – stanowi on załącznik
do protokołu. - Przedstawienie planu zebrania.
- Finanse – stan członków: 62 osoby, składki: mamy 3.442 zł, do ściągnięcia zostało około 1.152 zł, ubyło nam 2 członków: Karol Bilewicz i Katarzyna Stawska, trzeba wysłać list pocztą i mailem z przypomnieniem o składach – odpowiedzialna za to jest Małgorzata Nowak. Stan konta na dzień dzisiejszy 11.429 zł, z tego 1.814 zł do zapłaty za księgowość. Zatrzymujemy około 2.000 zł jako rezerwę na księgowość. Za cały rok zaległości i składki powinno być 4.500 zł (zaległości to około 1.100 zł). Wolna kwota do dyspozycji to około 3.000 zł.
- Sklepik:
– prowadząca sklepik: Joanna Dłubała,
– propozycja, by omówić to na odrębnym spotkaniu, które ma odbyć się do 31 października, w obecności: Małgorzata Nowak, Agnieszka Palus-Wróblewska, Agnieszka Kublik, Joanna Dłubała, do końca listopada na portalu pojawi się propozycja co można zakupić i do kiedy składać zamówienia, na forum pojawi się informacja o sklepiku i poszukiwaniu ciekawych produktów,- propozycje: długopisy, taśma do ręczników, ręczniki, zabawki, nalepki na
samochód, talerzyk, miseczka, dzbanuszek, szklanki, breloczek do kluczy,
podkładki pod kubki. - Portal:
– sekcja dogo: nic się nie dzieje, brak jest informacji który pies ma certyfikat i do jakiego terminu, Danuta Rozwadowska,
– pozostałe sekcje są na bieżąco,
– lista członków – ma być dostępna tylko dla zalogowanych członków, dane:
telefon, mail, miejscowość,
– deklaracja: konieczne jest sprawdzenie brzmienia,
– ustalenie czy istnieje konieczność zamykania tematów na forum
– obserwować forum i jeśli pojawi się temat np. przepisów pracy wodnej, to
powinien on zostać zamknięty i przeniesiony do forum stowarzyszenia,
– tematy dotyczące stowarzyszenia powinny być na forum stowarzyszenia,
– założenie profilu na facebooku, informacje przenosi z portalu do facebooku
Krzysztof Zalewski, - Krótka przerwa.
- Ciąg dalszy spraw związanych z forum:
– allegro przedświątecznie, zdjęcie do 200 KB, informacja na forum do połowy
listopada,
– konieczność wpisywania imprez w kalendarz, informacja musi pojawiać się
możliwie wcześnie i wpisywać ją będzie Marcin Słomka na podstawie maila, - Raport za 2011 rok – zimowisko: nie odbyło się, majówka: certyfikacja – zakończyła się na plus finansowo i 15 na 18 psów uzyskało certyfikaty, obóz: certyfikacja: 19 na 23 psy uzyskało certyfikaty, treningi: pracy wodnej – 4 spotkania w Pruszkowie, posłuszeństwa: Warszawa – 8 spotkań średnio po 10 psów, Olsztyn, Dąbrowa Górnicza, Hel, Lubię Lubiecz, wzięliśmy udział w certyfikacji według Psich Ratowników – 2 psy. Będzie Lubię Lubiecz II i
zamknięcie sezonu oraz szkolenia PT w Warszawie. - Plany na 2012:
– zimowisko – podłączamy się do WOPR-u, Murzasihle, 4-5 dni od czwartku
do niedzieli w terminie pomiędzy 30 stycznia a 14 lutego 2012 roku,
– majówka – Andrzej Bełżyński i Ania Zapart – w okolicach 29 kwietnia – 6
maja 2012 r. nad morzem,
– czerwcówka – z uwagi na euro odbędzie się w maju,
– obóz – połączony z certyfikacją, prawdopodobnym sędzią będzie Monika
Akesson. Ośrodek Zacisze w Borach Tucholskich 11-19 sierpnia. 2012 r.
domki z kuchnią i bez kuchni, od 87 do 113 zł z pełnym wyżywieniem za
osobę, organizatorzy: Małgorzata Nowak, Aleksandra Klimowicz-Tutak i Marek
Tutak, zapasowi sędziowie: Erie Plunier, Marie Claude Cresson-Tahon, Koen
Vanlanduyt, Rita Breesch. Chcielibyśmy, żeby sędzia był na obozie jak
najdłużej, obowiązkowo szkolenie z pierwszej pomocy,
– 2 certyfikacja – nie organizujemy,
– weekendowe wyjazdy: kilka 4-5 w różnych terminach: Lubiecz, maj-sierpień
– odpłatnie, prosimy o ustalenie kwoty jaka byłaby konieczna jako opłata, - Współpraca z innymi organizacjami:
– chęć wzięcia udziału w Brevecie w Belgii (pomiędzy 10 a 15 sierpnia) i we
Francji (są często organizowane – kalendarz imprez od Erica Pluniera –
Agnieszka Kublik) – znalezienie środków na wyjazd,
– znalezienie osoby, która znajdzie i rozliczy dotacje z dowolnego źródła, też z
UE, ogłoszenie na portalu o poszukiwaniu tej osoby,
– Klub Nowofundlanda, popiera pracę nad przepisami dot. pracy wodnej, ale
nieoficjalnie, jesteśmy zainteresowani organizacją certyfikacji w 2013 r. po
klubówce,
– WOPR – kalendarz imprez z Dąbrowy Górniczej, zimowisko, musimy
otrzymać kalendarz imprez od Beaty Kemesies z Olsztyna (od Sławomira
Gicewicza), Pruszków – współpraca, akcje jednorazowe,
– Psi Ratownicy – wypowiedzi wszystkich odnośnie chęci lub nie współpracy,
odkładamy to na Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia i zrobimy referendum,
w razie chęci współpracy zostanie wyznaczona grupa – komisja do kontaktów
z nimi, Zarząd może zawsze wcześniej podjąć decyzję na tak, - Wolne wnioski:
– Jerzy Stawski – kontakt telefoniczny, wspiera nas i będzie pomagał w przepisach,
– treningi PT w Warszawie – 05 listopada 2011 r., co druga niedziela, godz. 11.00,
– zamknięcie sezonu w knajpie, 26 listopada, organizator: Agnieszka Kublik,
– kalendarz – Marek Tutak przedstawia warunki wydruku, konieczność wysłania maila z zamówieniem ile sztuk kto zamawia i od razu wpłata, cena 35 zł,
– kalendarz imprez do innych organizacji – Małgorzata Nowak wyśle kalendarz
do innych organizacji,
– co zachęca, co zniechęca,
– przepisy pracy wodnej – przyjmujemy wszystkie uwagi na maila, mail do Elżbiety Kusińskiej-Leontiew do dnia 31 października 2011 r., do końca roku odbędzie się zebranie dyskusyjne nad przepisami,
– rozpakowanie przyczepy i inwentaryzacja, 05 listopada po PT,
– zakupy – akumulatory, ładowarki.
Dodaj komentarz