Protokół z posiedzenia Zarządu w dniu 19.05.2010
w dniu 19.05 2010 r. odbyło się posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia Terranova w składzie:
Ryszard Kuflewicz – droga mailową
Elżbieta Kusińska – Leontiew – osobiście
Agnieszka Kublik – osobiście
Małgorzata Nowak – osobiście
Magdalena Sztuka – Wiśniewska – drogą telefoniczną
Podjęto następujące uchwały
Uchwała Z 5/2010 z dnia 19.05.2010 r. dotyczy podjęcia współpracy pomiędzy Stowarzyszeniem Terranova a WOPR w Pruszkowie
Zarząd Stowarzyszenia TERRANOVA zatwierdza podjęcie współpracy pomiędzy Stowarzyszeniem a WOPR w Pruszkowie (tekst porozumienia w zał.)
Elżbieta Kusińska – Leoniew – za
Agnieszka Kublik – za
Małgorzata Nowak – za
Magdalena Sztuka – Wiśniewska – za
Ryszard Kuflewicz – za
Uchwała Z 6/2010
Zarząd Stowarzyszenia TERRANOVA na podstawie paragrafu 17 pkt 1 a i b Statutu Stowarzyszenia z dniem 19.05.2010 skreśla z listy członków następujące osoby:
1. Piotr Kucharski – nr legitymacji 5
2. Izabela Uchwał – nr legitymacji 38
3. Katarzyna Abako – nr legitymacji 48
4. Norbert Bujanowski – nr legitymacji 52
5. Jacek Załuczkowski – nr legitymacji 57
6. Małgorzata Sieńko – nr legitymacji 61
7. Karolina Piszczatowska – nr legitymacji 62
8. Konrad Prokopczyk – nr legitymacji 64
9. Marzena Olczak – nr legitymacji 69
10. Maja Kaczmarska – nr legitymacji 70
11. Karol Książek – nr legitymacji 71
12. Grzegorza Andrejczuk – nr legitymacji 77
13. Rafał Żurowski – nr legitymacji 85
14. Grzegorz Jasiński – nr legitymacji 86
15. Patrycja Jasińska – nr legitymacji 90
Elżbieta Kusińska – Leoniew – za
Agnieszka Kublik – za
Małgorzata Nowak – za
Magdalena Sztuka – Wiśniewska – za
Ryszard Kuflewicz – za
Poza podjęciem ww. uchwał dyskutowano na temat:
1. Zasadności dodrukowania książeczek pracy (brak) oraz legitymacji członkowskich (posiadamy jeszcze 3 szt.) – jednogłośnie podjęto decyzje o konieczności dodrukowania 100 szt. książeczek i min. 1 arkusza legitymacji. Dokonany został wybór najtańszej oferty spośród nadesłanych przez Magdalenę Wiśniewską (1 oferta), Małgorzatę Nowak (2 oferty), Annę Lidke (1 oferta) – wybrano ofertę Magdaleny Wiśniewskiej.
2. Zarząd przyjął do wiadomości raport z przeglądu silnika do pontonu Hondy.
Przegląd ten został wykonany w autoryzowanym serwisie Aries. Dokonano wymiany oleju, nie zostały wykryte żadne usterki silnika. Popuszczono silnik do dalszego użytkowania. Koszt przeglądu wyniósł 179,03 PLN.
3. Zarząd zapoznał się z koniecznością przedłużenia polisy OC dla Stowarzyszenia, której termin upływa w dniu 27.06 br. Wiceprezes oraz Sekretarz Stowarzyszenia zostali zobowiązani do zajęcia się tą sprawą.
4. Sekretarz została zobowiązana do przeprowadzenia rozmów z firmą Ha3O na temat przedłużenia umowy pomiędzy Stowarzyszeniem a firmą Ha3O, której termin upływa w niedługim czasie. O jej wynikach zarząd będzie informowany na bieżąco.
5. Agnieszka Hajduk – Nowicka została poproszona o wykonanie 12 szt. śliniaków za kwotę 360 PLN. W tej sprawie zostanie przygotowana i podpisana stosowna umowa o dzieło.
Dodaj komentarz